O webových stránkách


Firma to má jako povinnost. Protože bez webu jako by ani neexistovala. Web vlastně zvyšuje povědomí a je-li prodejní, ihned může také vydělávat. A to ne zrovna málo peněz. Neprodejní weby mají za úkol pouze reprezentovat. Popřípadě spojovat lidi stejných zájmů. Zabývá-li se někdo záhadami a chce další informace, není problém si je vyhledat. Těžší už asi bude najít skupinu, kde by je mohl pomáhat řešit, nebo se s někým na toto téma jen tak bavit, nebo vyměňovat některé informace. Totéž platí pro všechna jiná odvětví, potápěče, horolezce, kynology a třeba i filatelisty.  

horolezec v terénu

Většinou má své webové stránky každá skupina lidí. Pokud che být veřejně prezentována. Pokud ne, má web jen pro sebe a má jej nějakým způsobem ukrytý tak, že není vidět, nebo jej má maskovaný. Kupříkladu naše skupina klasicky vyhledat nejde. Musíte znát přesnou adresu, a i kdyby se vám nějak povedlo ji vypátrat, vyskočí na vás varovné hlášení o malwaru a tak podobně. I kdybyste toho nedbali a proklikali se až k hlavní straně, což není zrovna jednoduché, pak ještě musíte znát heslo, přístupový kód, který se redundantně mění a musíte si o něj určitým způsobem napsat. Teprve poté se dostanete na naše webové stránky s tajnými databázemi.  

dívka a psi

Veřejné webové stránky jsou vlastně skoro všechny, jen se některé hůře hledají. Například na dark webu nenajdete skoro vůbec žádné, protože klasické indexování zde nefunguje. Musíte dopředu vědět o co vám jde, jinak zde najdete jen to, co je beztak přístupné i přes běžný vyhledávač. Tedy například Gooogle, nebo Bingo či kterýkoli jiný. Mimochodem, hloupostem, které se o dark webu šíří světem nemusíte věřit. Jako že tam nakouknete a už máte FBI za dveřmi. Není to pravda. Pokud se zde nebudete dopouštět trestné činnosti, nic vám nehrozí, takže si v klidu můžete nahodit cibulový prohlížet a šmejdit. Ale moc zábavy tu neužijete.